Thailand 2014 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van hetty - WaarBenJij.nu Thailand 2014 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van hetty - WaarBenJij.nu

Thailand 2014

Door: hetty

Blijf op de hoogte en volg hetty

12 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Donderdag is het dan zover! We, Iet (vriendin van Hetty) Horst en Hetty vertrekken ´s middags met de trein naar Schiphol en vandaar vertrekken we naar Bangkok. We komen daar vrijdagmiddag aan en hopen, dat de blokkades in Bangkok dan weer afgelopen zijn. We wachten maar af........kunnen er toch niets aan willen.
We blijven enkele dagen in Bangkok, zodat ik Iet de belangrijkste dingen van Bangkok kan laten zien. Gelukkig liggen de grote tempels zoals de Wat Pho, de Wat Phra Kaeo en het Koninklijk Paleis op loopafstand van ons hotel.
Na 6 dagen Bangkok vertrekt Horst naar Jomtien, vlak bij Pattaya. Hij verblijft daar in het Inn Plaza, we waren daar vorig jaar ook al.
Iet en ik pakken de nachttrein naar het zuiden, naar Surat Thani. Daar worden we ´s ochtends opgehaald voor de transfer naar ons jungleverblijf, een boomhut en later een huisje op een vlot ergens op een groot stuwmeer.
Daar gaan we wandelen , kanoen, een rit op een olifant maken en lekker genieten van het moois in de Thaise natuur.
Na 5 nachten worden we naar het vliegveld van Surat Thani gebracht en vliegen we terug naar Bangkok. Van daar uit hebben we een transfer naar Jomtien en voegen ons voor de laatste 9 dagen bij Horst in Het Inn Plaza.
Op 6 februari reizen we dan weer naar Bangkok om aan onze thuisreis te beginnen.
Ik probeer enkele reisverslagen te schrijven, maar of we in de jungle internet hebben weet ik natuurlijk niet. Maar....je weet maar nooit.

Voor mijn Duitse kennissen schrijf ik ook altijd reisverslagen, dus krijgen de Nederlanders ook verslagen in het Duits en andersom...Duitsers krijgen verslagen in het Nederlands. Er staat wel hetzelfde in.

Groetjes....... Iet, Horst en Hetty.

• 12 Januari 2014 - 13:24

Henny:

HOI HETTY EN CO.

VEEL REIS- EN VAKANTIEPLEZIER IN HET MOOIE THAILAND.

GRTJS HENNY