Jomtien 5-2-2014 - Reisverslag uit Ban Laem Mai Ruak, Thailand van hetty - WaarBenJij.nu Jomtien 5-2-2014 - Reisverslag uit Ban Laem Mai Ruak, Thailand van hetty - WaarBenJij.nu

Jomtien 5-2-2014

Door: Iet en Hetty

Blijf op de hoogte en volg hetty

04 Februari 2014 | Thailand, Ban Laem Mai Ruak

Hallo allemaal,
De dagen in Jomtien zijn omgevlogen en morgen is alweer onze laatste dag hier. We hebben veel langs het strand gewandeld, zijn voor Horst naar de kleermaker geweest, 5 nieuwe overhemden laten maken en in Pattaya geweest. Grote warenhuizen bezocht en de walkingstreet gelopen. Deze straat is de beruchtste straat van Pattaya, met vele grote bars en veel herrie...De bars zitten vol met dames van lichte zeden , die helaas hier het geld moeten verdienen voor de rest van de familie.
Zondag waren wij bij underwater world, het aquarium van Pattaya. Vele vissen natuurlijk, in de mooiste kleurtjes.
Maandag hebben we een dagje strand gedaan, lekker de hele dag onder de parasol in een lekker ligstoeltje .Af en toe het water in en regelmatig een lekker drankje. Het was een gezellig dagje. Je ziet zo van alles rondlopen en elke 5 minuten wordt gevraagd of je een handdoek, een ketting, een horloge of andere goedbedoelde rotz.... wilt kopen. We hebben wel allebei onze voetjes en handen laten doen, lekker gefriemel aan je voeten en weer de mooiste nagels.
Vandaag hebben we met een speedboot een toertje gemaakt langs drie eilandjes....gezwommen, gesnorkeld en gevist...Alweer een leuke dag. De vissen , die gevangen waren hebben we 's middags bij de lunch opgegeten. .Helaas waren het geen filetjes en moesten we zelf de koppies en graten verwijderen op ons bord. Maar het lukte wonderwel.
Morgen moeten we de taxi bestellen voor donderdagochtend, zodat we weer naar het vliegveld komen. We vliegen donderdag om ongeveer 1 uur 's middags (lokale tijd) en na 12,5 uur vliegen landen we weer op Nederlandse bodem...hopen we....Om ongeveer half 8 's avonds.
Daarna nog de trein naar Blerick en dan zullen we om ongeveer 23.00 thuis zijn. Home sweet home.
Iet kijkt terug op een leuke en interessante vakantie, maar verlangt nu ook wel naar de kindjes thuis en Mina, haar hond.
Horst had nog weken kunnen blijven, maar dat had hij dus wel eerder moeten regelen, lach. Hij zal morgen inchecken en alvast onze boardingpassen af laten drukken.
Wij gaan nog een dagje naar het strand en nemen daar een Thaise massage, eens kijken , hoe die Iet bevalt...

Dit was dus ons laatste reisbericht, we hopen, dat jullie het leuk vonden, om ze te lezen.
Vanuit Jomtien vele groetjes en tot gauw in Nederland.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.................

Iet , Horst en Hetty.

• 04 Februari 2014 - 19:30

Tineke:

Goede reis terug

• 05 Februari 2014 - 16:28

Gerdie:

Heerlijk om dit alles te lezen!
    Goede reis terug en ik ben blij als jullie er weer zijn.

Dieke kôs oet Venlo

• 07 Februari 2014 - 11:47

Iet:

Beste Hetty en Horst, nogmaals hartelijk bedankt dat ik, samen met jullie, de reis naar Thailand heb mogen meemaken. Het was voor mij een onvergetelijke ervaring en ik zal er nog vaak aan terugdenken!! Groetjes uit het natte Arcen