Thailand 2015-1 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van hetty - WaarBenJij.nu Thailand 2015-1 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van hetty - WaarBenJij.nu

Thailand 2015-1

Blijf op de hoogte en volg hetty

10 Januari 2015 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Bijna is het weer zover!!!!! Vrijdag vliegen we, Iet, Horst en Hetty naar Thailand.
We blijven eerst 4 dagen in Bangkok. Daarna gaat Horst naar zijn vaste stekkie in Jomtien en Iet en Hetty gaan met het vliegtuig naar het noorden van Thailand, naar Chang Mai, de roos van het noorden.
We gaan daar een vijfdaagse trip maken met propellervliegtuig, longtailboat, vlot, minibus, olifant en benenwagen. We zijn erg benieuwd naar wat we nu weer meemaken en hebben er veel zin in.
Na de trip blijven we nog 3 dagen in Chang Mai om deze stad te bekijken.
Per nachttrein gaat het daarna weer naar Bangkok en van daaruit met een taxi nog 2 uur naar Jomtien. Horst zal dan wel blij zijn ons weer te zien
Na 10 dagen relaxen vliegen we maandag 9 februari dan weer naar Amsterdam.
Als we tijd en internet hebben zullen we jullie van onze avonturen berichten. Ik schrijf 1 x in het Nederlands en hetzelfde bericht ook 1x in het Duits voor mijn Duitse vrienden.

Groetjes en tot snel....Hetty

• 10 Januari 2015 - 17:04

Ricky Crommentiyn:

Ha vacanttiegangers
    wat leuk dat jullie weer samen op stap gaan,we horen wel weer of het leuk is
    en van allr spannende verhalen .Heel veel plezier,
    Ik heb een nieuw mail adres.