Thailand 2015, Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van hetty - WaarBenJij.nu Thailand 2015, Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van hetty - WaarBenJij.nu

Thailand 2015, Bangkok

Blijf op de hoogte en volg hetty

17 Januari 2015 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,
Na een voorspoedige reis, zijn we aangekomen in Bangkok. Onze chauffeur stond al klaar bij het vliegveld en bracht ons naar het Navalai hotel aan de oever van de Chao Praya. In dit hotel zijn we al vaker geweest en het personeel herkende ons ook nog.
De rivier de Chao Praya is de levensader van Bangkok. Tussen 6 uur 's morgens en 7 uur 's avonds varen hier de expressboten met Thaise gasten en veel toeristen. De boten stoppen nagenoeg in de buurt van elke bezienswaardigheid. Het is een makkelijke en goedkope manier van reizen in Bangkok.

Nadat we ingechecked hadden zijn we naar de Khaosan Road gelopen, het middelpunt van de backpackerswijk. Hier hebben we wat gedronken en hebben lekkere springrolls gegeten. Toen weer terug naar het hotel om een dutje te doen.

Straks hebben we weer heerlijk gegeten...Pad Thai, sweet en sour chicken en Hetty nog een extra Tom Yamsoepje. we gaan vandaag op tijd naar bed.....we zijn alledrie erg moe.

Heel veel groetjes..iet, Hetty en Horst

• 17 Januari 2015 - 18:51

Gerdie:

Hallo allemaal,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen ! Ga er lekker van genieten samen!
    Morgen gaat het hier weer sneeuwen