5 daagse tour - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van hetty - WaarBenJij.nu 5 daagse tour - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van hetty - WaarBenJij.nu

5 daagse tour

Door: hetty

Blijf op de hoogte en volg hetty

25 Januari 2015 | Thailand, Chiang Rai

Hallo allemaal,
We zijn inmiddels bezig aan onze tour door het noorden van Thailand en wilden al eerder berichten schrijven, maar in de resorts hadden we geen of slecht internet. We zijn nu in de buurt van de golden triangle en hebben wel internet, maar het valt ook hier steeds uit. Als we morgen weer in Chang Mai zijn zullen we de schade inhalen. We hebben veel beleefd en veel gezien, het was weer de moeite waard, maar dat komt dus later......
Heel veel groetjes...iet en Hetty

• 25 Januari 2015 - 14:36

Ben En Riet:

Hallo Hetty en Iet,

Hoe herkenbaar. Je wilt iets schrijven maar het lukt niet vanwege slechte verbindingen. Hopelijk lukt het later wel. Wij waren ook op stap door de jungle naar bergstammen en hebben daar ook hele leuke dingen meegemaakt. Veel plezier en avontuur!

• 25 Januari 2015 - 19:41

Theo En Ans:

Hallo Iet en Hetty,

Spannend, wat jullie allemaal gezien en meegemaakt hebben. Wij zijn benieuwd!
    Heel veel plezier samen en geniet er van.

Theo en Ans.